1. Jediné ŽENSKÉ FITNESS CENTRUM v Topoľčanoch

2. ŽIADNE mužské pohľady

3. neustály DOHĽAD certifikovanej TRÉNERKY

My sme FIT .....   a Vy ?

Fit-Physio fitness je určené pre ŽENY všetkých vekových aj výkonnostných kategórií

Cvičenie prebieha formou KRUHOVÉHO TRÉNINGU ! !

Cvičíme na hydraulických strojoch Hydraulic Line, ktoré sú špeciálne navrhnuté tak, aby nezaťažovali kĺbový aparát, čím sú zároveň vhodné nielen na každodenné intenzívne posilňovanie, ale aj na rehabilitačné účely. Postupne sa v časových intervaloch presúvame medzi stanovišťami, ktoré sú tvorené vonkajším a vnútorným kruhom.

Pred každým tréningom je vhodné sa ponaťahovať (stretching), rozohriať a pripraviť tak svaly na zvýšenú aktivitu, čím dokážeme zamedziť prípadnému zraneniu. Na to môžeme využiť aj kardio stroje ako cyklistický alebo veslovací trenažér, bežiaci pás alebo orbitrek, ktoré sa nachádzajú v "kardio" zóne. Taktiež netreba zabúdať ani na záverečný strečing po tréningu, na ktorý sú k dispozícii mäkké podložky a inštruktáž našich tréneriek. Je dobré dôkladne vystrečovať a zamerať sa hlavne na tie časti tela, ktoré ste zapájali počas cvičenia, aby ste predišli bolestiam svalov a podporili ich rýchlejšiu regeneráciu.

Celé cvičenie spolu s úvodným aj záverečným strečingom zvládneme približne za 45 minút, počas ktorých precvičíme komplexne celé telo. Ak patríte medzi začiatočníčky, postačuje prejsť jedno až dve kolá, aby ste na ďalší deň nepociťovali príliš silnú bolesť svalov a postupne môžete počet kôl zvyšovať.
Počas celého cvičenia je prítomná trénerka, ktorá Vás usmerní ako správne a efektívne cvičiť. Aj preto je Fit-Physio tým správnym riešením pre tie z Vás, ktoré nevedia čo, alebo ako cvičiť. 

Štúdio je určené LEN pre ženy, kde v príjemnej atmosfére urobíte niečo pre svoje zdravie a peknú postavu.

Už sa viac nemusíte obávať nepríjemných pocitov zo zvedavých pohľadov a prítomnosti opačného pohlavia počas cvičenia.

Vonkajší kruh pozostáva z hydraulických strojov, na ktorých postupne precvičujeme všetky svalové partie a vnútorný kruh predstavuje kombináciu posilňovacích a aeróbnych cvikov. Okrem hydraulických strojov teda pracujeme aj s vlastnou váhou tela s využitím rôznych posilňovacích pomôcok (aerobikový step, činky a závažia, kettlbelly, medicinbaly, fit lopty, balančné podložky, švihadlá, expandery, lebert equalizér, posilňovacie vaky, multitrainer závesný posilňovací systém, laná, minibandy a iné).


Cvičenie prebieha v kruhu a medzi jednotlivými stanovišťami sa striedame na základe zvukového signálu každých 30 sekúnd, pričom medzi cvikmi je 10 sekundová prestávka. Jedno kolo trvá zhruba 11 minút a absolvovať odporúčame 3-5 kvalitných kôl.